|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
3 t/m 6 April 2003 - meer info volgt a.s.a.p. [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 16-02-2003 18:40] |
|
Regurgitate = ^ (oneindig) 11.45: restate my assumptions |
|
styhn, hoeveel cd's had je er ook alweer van? No meat is sweater |
|
Hey Benneke,ik wil alle dagen wel mee. Beuke,beer en TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Komt goed Hub, ik kan nu al niet wachten aaaarrrgggghhhhhh [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 16-02-2003 18:40] |
|
Bile Bile Bile Bile Bile Bile Bile Bile Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn! Ik wil het ook wel es zien! |
|
in principe zijn bevestigd: 3 April, Frontline - Gent 6 April, Baroeg - Rotterdam (+ Brutus & Disavowed) over 4 en 5 April volgt z.s.m. bericht. |
|
Waarom nou nooit eens in Twente |
|
euhm omdat daar geen zaal is die interesse heeft of zo??? wellicht is je opgevallen dat we 4 en 5 april nog niks hebben? |
|
Metropool wil niet? Die pakken vaak zat dingen aan qua metal! |
|
5 April - 't Skoffeltje, Heerenveen (+Stoma) 6 April - Baroeg, Rotterdam (+Brutus, Disavowed) [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 30-01-2003 14:57] |
|
Update! 4 April - goudvishal, Arnhem |
|
nogmaals een update: 3 April, Penum Müllheim (Bij Duisburg) 4 April, Goudvishal Arnhem 5 April, 't Skoffeltje Heerenveen (+Stoma) 6 April, Baroeg Rotterdam (+ Rompeprop, Brutus, Disavowed) Regurgitate [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 16-02-2003 18:41] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 16-02-2003 18:42] |
|
Jeah dat word 4 dagen flink beuke ik zal er zeker zijn in ahrnem en heereveen!!!!! |
|
kan ik met jullie mee, denk niet dat ik veel volk meekrijg. |
|
Beuke,Beer &Tjokkefoll (hey Bennie,we moeten nog wat afspreken aangaande deze tour want ik moet vrij nemen van werk om mee te kunnen met jullie). Oh ja,natuurlijk ook nog veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
BEUKEN MAAR!!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Suppository schreef in een gesloten topic: quote: |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Aangezien die gast van Mülheim constant een andere naam voor zijn "locatie" gebruikt houden we het hier maar op. www.regurgitate.net www.forensickmusic.com www.az-muelheim.de www.goudvishal.nl www.skoffeltsje.nl www.baroeg.nl |
|
Skoffeltstje heerenveen - Gratis. Dat is nogal een verschil met die 9 euro die Baroeg vraagt. |
|
quote: Das nog es waar voor je geld!!! H.A.A.T. H.A.A.T............in je naad!!! |
|
quote: haha, cool! Dan ben ik er in Arnhem |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |